HTML

Lélek-kaland blog

Mi a boldogság titka? Az, hogy vállalom önmagam és élek, minden pillanatban. Benne! Ne higgyétek, hogy ez nekem tökéletesen megy. De nyitott vagyok a tapasztalásra és ezért egyre jobban megy. Időnként tévedek, de abból legalább lehet tanulni. A legjobb motiváció ezen az úton egy-egy nagyobb kaland. Ilyenekről fogok itt írni. Kalandkedvelő - Kramer Zsolt

Friss topikok

6_o_kutyaszan2.jpg_705x529

 

Visszatértem a Fjällräven Polarról vasárnap éjjel, de az átélt élmények mélyen dolgoznak még bennem.

Megyek az utcán és elmosolyodok, amikor eszembe jut például, hogy hányszor billentem ki az egyensúlyhelyzetből és már majdnem felborultam szánostól, de valahogy mindig sikerült talpon maradni. Egy kivétel volt ez alól a teljes út alatt, de erre majd később visszatérek.

A szánhúzó kutyáim értelmes tekintette és türelmetlen csaholása, gyakran bevillannak, újra és újra átélve ezeket a pillanatokat.

Ígérem, hogy hamarosan összeszedem magam és elkezdem leírni. 

Addig is itt egy rövid cikk, hiszen az újságíroknak sokkal több idejük van írni mint nekem :)

http://www.blikk.hu/blikk_aktualis/orak-alatt-tanult-meg-szanozni-a-magyar-versenyzo-2184939

 

Címkék: Fjällräven

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lelek-kaland.blog.hu/api/trackback/id/tr795230448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása